Z jednej strany republiky na druhú. Kluby TIPOS SHL podstúpili jedinečné fotenie!

TIPOS Slovenská hokejová liga chce rok čo rok posúvať latku vyššie. Maximum preto, aby sa súťaž dostala do povedomia širokej verejnosti robia nielen hráči priamo na ľade, ale aj samotní marketingoví pracovníci SZĽH a jednotlivých klubov. Počas ostatných dní precestoval náš tím stovky kilometrov, hokejisti sa na chvíľu stali modelmi a fanúšikovia sa čoskoro majú na čo tešiť!

Hlavným iniciátorom a realizátorom celého konceptu bol marketingový manažér TIPOS SHL Peter Petráš. „Fotenie naprieč celou druhou najvyššou hokejovou súťažou na Slovensku sa uskutočnilo prvýkrát v histórii. Aj to nasvedčuje tomu, ako liga napreduje – či už kvalitatívne, alebo marketingovo,“ teší sa vydarenej myšlienke.

Mediálny manažér ligy behom niekoľkých dní spolu s fotografmi prebádal prakticky celú republiku. „Precestovať za dva týždne vyše 2000 kilometrov po Slovensku síce nie je sranda, ale myslím, že výsledok bude stáť za to. Fanúšikovia sa už teraz môžu tešiť na nové fotky všetkých hráčov a krátke gif animácie,“ vopred prezrádza niečo málo z finálneho efektu. Všetko spomínané oživí celú sezónu v online priestore, vysielaní na televízii JOJ Šport, ale aj komunikáciu klubov.

Radosť z kvalitného materiálu má takisto čerstvý Junior Social Media Manager, ktorého práca môže vďaka tomu nabrať trochu iný rozmer. „Podobné projekty sú vždy náročné. Ja osobne som spokojný s výsledkom a hlavne s procesom. Je skvelé, že sa niečo takejto veľkosti zrealizovalo. Hlavne veľký klobúk dole pred celým tímom, ktorý kompletné dva týždne chodil od Modrých krídiel v Bratislave až po Humenné,“ skladá chválu svojím kolegom Marek Bajči.

„Som rád, že budeme aktívne vedieť využívať fotografie a celkovo sa mediálna stránka posunie. Taktiež je to výborné aj pre potreby klubov, ktorých marketing môže byť ešte o niečo lepší. Ak bude rásť kvalita klubových sociálnych sietí, rastie aj celkový záujem o súťaž, počet fanúšikov a celkový dosah,“ vysvetľuje muž, ktorý má okrem iného pod palcom Facebook a Instagram TIPOS Slovenskej hokejovej ligy.

Maximálna spokojnosť odmenou za hodiny driny

Na prvý pohľad sa môže zdať, že obyčajné fotenie, respektíve natáčanie nemôže byť náročné. Opak je však pravdou. „Samotné fotenie až tak náročné nebolo, ale všetko ostatné okolo neho áno. Bolo potrebné zosúladiť čas fotografa, tímov, tréningov, zápasov, logistiku cestovania a v neposlednom rade 9-krát rozložiť a zložiť celú techniku, čo zaberie niekoľko desiatok minút času,“ vysvetľuje marketingový manažér.

Spúšť fotoaparátov nespočetne veľa krát stláčali Andrej Galica a Samuel Galica. Ich práca ale v tomto bode ani zďaleka nekončila, čo potvrdzuje samotný Peter Petráš. „Často sme bojovali s podmienkami, malými priestormi, nevhodným osvetlením, mrzli sme dve hodiny pri ľade. Fotografom patrí moja obrovská vďaka, zvládli to super,“ posiela kompliment na diaľku, pričom jedným dychom dodáva, že poďakovanie patrí takisto ochotným, trpezlivým a ústretovým organizáciám účastníkov druhej najvyššej súťaže.

Fotenie Levice

Úsmevy v pozadí počas fotenia Erika Guba prezrádzajú veľa. 

Hráči sa bavili

Hokejisti si svoj priestor pred objektívmi užívali. Predstúpili pred nich pedantne upravený a navyše s úsmevom od ucha k uchu. Rezultát, samozrejme, starostlivo skontrolovali a odobrili. „Hráči si celé fotenie užívali, tešia sa na finálne výstupy. Niektorí navštívili barbera, iní zasa iba prehodili spotené vlasy po tréningu dozadu,“ s úsmevom vtipkuje Peter Petráš.

Nechýbala ani veľká zábava, o ktorú sa starali hráči, či už mimo záznamu alebo priamo počas akcie. Presne preto vzniklo viacero nezabudnuteľných momentov. „Pri točení gif animácií sme zažili aj veľa kreativity. Napríklad Maxim Petras z projektu JOJ Šport Slovensko 18 zlomil už inak načatú čepeľ a toto video sa okamžite stalo virálnym aj na oficiálnom TikTok profile HockeySlovakia,“ vypichuje na záver iba jeden z množstva skvelých zážitkov.

@hockeyslovakia Maxim Petras je silák???????? #hockeyslovakia #sr18 #greenscreen ? som original - . ? ?